fbpx

שותפים

אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם חברות יזמיות מובילות, ותיקות ובעלות מוניטין. החיבור עם היזמים הינו תוצר של שנים רבות של עבודה משותפת המבוססת על הניסיון והמקצועיות שצברנו בייזום ואיתור קרקעות ועסקאות במגוון פרויקטים במהלכם נוצרו יחסי חברות ואמון הדדיים.

אנו עובדים בשיתוף פעולה עם מיטב המומחים המקומיים כתשתית תומכת לליווי כל תהליך ההשקעה, ביניהם משרד עו"ד מוביל, חברות ניהול וגמר, יועץ מס ועוד.

חברת יא ריאל, יזם מוביל וותיק בפולין הידוע באמינות וסטנדרט בניה מאוד גבוה תוך עמידה בתקנים אירופאים המחמירים ביותר. חברת בת של יא ריאל הבינלאומית וקבוצת Yam invest המובילה פרויקטי יזמות בשוק האירופי.

ECHO Investment – אחת היזמיות הגדולות, הוותיקות והמקצועיות בפולין ידועה בסטנדרט בניה גבוה. בנתה החל משנת1996  אלפי מ"ר של נכסי נדל"ן וביניהם: דירות, משרדים ומרכזים מסחריים. השלימה בהצלחה עשרות אלפי דירות מגורים שנמסרו ללקוחות, תוך עמידה בזמנים ובתקנים אירופאים מחמירים. ובמספרים: 152 פרוייקטים בכל רחבי פולין, 1.1 מיליון מ"ר, רווח נקי ב- 2018 – 158 מיליון זלוטי !

חברת Redrow היא אחת היזמיות הגדולות והמובילות באנגליה, מזה כ – 40 שנה. חברה ציבורית (FTSE250), סיימה את 2017 ברווחיות של קרוב למיליארד פאונד. החברה נחשבת לאחת החברות היציבות, הוותיקות והבטוחות באנגליה, מתמחה ביצירת מתחמי מגורים חדשים ואיכותיים בלונדון וסביבתה וזכתה בפרסים רבים בתחום הבניה ואיכות סביבה.

חברת ניהול מנוסה ובעלת מוניטין, אשר נוסדה בשנת 2004 ומנהלת מאות דירות בכל רחבי פולין. החברה ידועה בזכות הצוות המקצועי והוותיק, אשר מעניק שירות אישי ויעיל לדיירים ומבטיח ראש שקט למשקיעים. החברה מבצעת הן את הגמר בדירות (דירות בפולין נמכרות על ידי היזם ב"מעטפת", ללא ריצוף, מקלחות, מטבח ודלתות) והן את התחזוקה השוטפת לאחר סיום הבניה.

כחברת ניהול, החברה מעניקה את מלוא השירותים – כולל איתור דייר, גביית תשלומים והעברתם למשקיע, פיקוח על תשלומים לרשויות, דו"חות וכדומה.
בהתאם להסכם שלנו עם החברה, מוענקים למשקיעים שלנו תנאים מועדפים.

משרד עורכי דין המתמחה במשפט מסחרי ונדל"ן ומלווה משקיעים זרים ומקומיים רבים במגוון רחב של עסקאות. המשרד הוא משרד מקצועי ובעל מוניטין המלווה את כל פעילותנו בפולין, הן ביזמויות מורכבות והן בפרויקטים המוצעים למשקיעים ישראליים.

חברה לשיווק והפקת אירועים עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום שונים לרבות: הייטק, רפואה, נדל"ן ומלונאות.

Covercy – העברת כספים לחו"ל בשיטה נוחה, בטוחה ובעלויות נמוכות בשיתוף עם חברת Covercy (כיום גם קבלת כספי השכירות מתאפשר באמצעות קוברסי או באמצעות חברת הניהול ישירות לחשבון בישראל, מבלי לפתוח חשבון בפולין). קוברסי היא חברת סטארטאפ ישראלית המתמחה בתחום ה- FinTech בנדל"ן. החברה הוקמה ב-2015, במטרה לאפשר ללקוחותיה העברה של סכומי כסף גדולים בין מדינות, באופן היעיל והנוח ביותר, בעלויות מזעריות ביחס לאלו המוצעות ע"י הבנקים ובשערי המרה מובטחים. אנו ולקוחותינו נהנים משירות מצוין, אדיב ומקצועי.