fbpx

מדירה אחת ל- 3 דירות עם אפס הון עצמי

הדס, בשנות ה- 50 ממרכז הארץ, הגיעה לפגישה עם חברה ומראש הכריזה שהיא רק באה לשמוע ואין לה בכלל הון עצמי. אחרי ששמעה והבינה את המחירים הנמוכים, איכות השוק והפרויקטים ותהליך הרכישה הפשוט- היא רצתה מאוד לבצע השקעה. אבל איך בלי הון עצמי?

הפניתי אותה לניר לוי, יועץ משכנתאות ומימון שאנחנו עובדים איתו ומלווה משקיעי נדל"ן בארץ ובחו"ל

ניר נפגש עם הלקוחה, ביצע יחד איתה מיפוי של הנכסים, ההכנסה השוטפת והחסכונות. מצאו שיש לה הכנסה סבירה, קבועה ודירת מגורים באזור המרכז, בשווי של מעל 3 מליון ₪ עם יתרת משכנתא של כ- 350,000 ₪.

ניר ביצע עבור הלקוחה 2 תהליכים –

  • מחזור משכנתא – שיפר עבורה את הריביות והתנאים לפרעון המשכנתא הקיימת
  • הגדלת המשכנתא ל- 1 מיליון ₪ (סכום שאושר לה מראש לצורך רכישת 2 דירות בפולין) – בתנאי וריביות מאוד נוחות (דומות ל"הלוואה לדיור" בארץ)

הלקוחה תמשוך ותעביר לפולין סכום השווה ל – 30% ממחיר הדירות שרכשה להשקעה בהלוואת "בלון" – כך שלא תצטרך לשלם את ההלוואה בפועל במהלך הבניה

בסוף הבניה עם קבלת הדירות – תמשוך ותעביר לפולין את יתרת התמורה עבור הדירות ומשלב זה ההלוואה תשולם באמצעות התקבולים משכירות בפולין (מבלי שהלקוחה תצטרך להוסיף כסף מהכיס)

כך, הלקוחה ממנפת נכס שהיא גרה בו וצוברת "על חשבונו" 2 נכסים נוספים בפולין, בלי שום הון עצמי! בעוד 10 שנים כשתסיים לשלם את ההלוואה, יהיו לה 3 דירות במקום אחת! כאשר כמובן שערך הדירות יעלה מאוד תוך כדי.

תשארו מעודכנים!

אתם מוזמנים להצטרף למועדות הלקוחות שלנו לקבלת עדכונים והצעות ישירות לתיבת הדוא"ל!